Eczac�ba�� �la� Pazarlama, alan�nda d�nyan�n en �nde gelen kurulu�lar� aras�nda yer alan ve Japonya’n�n bir numaral� kurulu�u olan Menicon ile lens ve lens bak�m �r�nleri pazar�na giriyor.
Eczac�ba�� �la� Pazarlama, Avrupa �lkeleri, Amerika ve Japonya dahil olmak �zere 30’dan fazla �lkede 1.000’den fazla �al��an�yla faaliyet g�steren, Japonya’n�n ilk ve en b�y�k kontak lens ve lens bak�m �r�nleri �reticisi olan Menicon ile �r�nlerinin T�rkiye haklar� i�in anla�ma imzalad�.
1 Kas�m 2010 Pazartesi ak�am� �stanbul’da d�zenlenen imza t�reninde konu�an Eczac�ba�� Sa�l�k Grubu Ba�kan� Sedat Birol, T�rkiye’de lens alandaki b�y�me potansiyelini en iyi �ekilde de�erlendireceklerini belirterek, b�y�k oyuncular�n yerald��� lens ve lens �r�nleri pazar�na girmek i�in uzun zamand�r ara�t�rma i�inde olduklar�n� ve Menicon’u sadece mevcut portf�y� i�in de�il, geli�tirmekte oldu�u inovatif lens �r�nleri i�in de tercih ettiklerini s�yledi. T�rkiye lens ve lens bak�m �r�nleri pazar�n�n yakla��k 60 milyon TL oldu�unu ifade eden Sedat Birol, Eczac�ba�� �la� Pazarlama olarak sert lens, yumu�ak lens ve lens bak�m �r�nlerini i�eren 40’tan fazla �r�n �e�idi ile bu pazarda k�sa s�rede ilk �� i�erisinde olmay� hedeflediklerini vurgulad�.
Menicon Co Japonya �st d�zey y�neticilerinden Toshio Matsuhima da, T�rkiye’nin �nc� kurulu�lardan biri olan Eczac�ba�� �la� Pazarlama gibi �nemli bir �irket ile ilk kez bir da��t�m s�zle�mesi imzalamaktan memnuniyet duyduklar�n� belirterek, “Bu anla�ma, Menicon’a t�m Ortado�u b�lgesine a��lmas� i�in b�y�k bir f�rsat verecektir” dedi. Menicon’un iyi bilindi�i yak�n Avrupa pazar�na benzerli�i nedeniyle, T�rkiye pazar�n�n �ok �nemli oldu�unu vurgulayan Matsuhima, “T�rkiye, Japonya i�in yeni bir meydan okumay� temsil etmektedir ve Menicon, E�P ile yapt��� anla�madan ve bu muhte�em oryantal k�lt�r� ke�fetmekten �t�r� gurur duymaktad�r” diye konu�tu.
3.11.2010 - 2921
|